lørdag 25. april 2009

Jeg har fått lappen!

..Russelappen, that is.
Jeg er ganske hysterisk og helt i villmanntrusa av spenning, siden russetiden nærmer seg. Jeg føler meg ganske tåpelig. Det teiteste av alt er at det virker som jeg er den eneste av mine venner som har planer om å rølpe. Blir det ikke flatfylla, ser jeg liksom ikke helt vitsen(uansett hvor tragisk enkelte nå må mene det er) Jeg kler meg ikke opp i stygge røde klær uten å få noe igjen. Kan man forresten ta det samme russekravet flere ganger? Jeg syns nemlig det å sitte i et tre å drikke en vinflaske høres meget forlokkende ut! Jeg tror jeg like greit tilbringer hele russetiden i et tre. Hva får jeg i lua da?

DAGENS...
.. innkjøp:



.. Fritzl:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heyhey, rød kjole. :D

Fikk også russelappen i dag, hurra, og vi gleder oss like mye, omtrent. Tenkte å skrive noe av det samme i bloggen min for en stund siden, men så glemte jeg det.

Føkk "nææ, orkake russetid så mye, det e så teit". Russ er suss, å være full ækkeno tull!

Jannekake sa...

Ååååh, sexy shoes, nydelig kjole. Virkelig, du har god smak, og jeg er enig i det med hæler, jo mer jo bedre. ^^

Dagens Fritzl som fast innslag? Niice.