torsdag 13. august 2009

And maybe then you wouldn't get so sick of me

..Or maybe I wouldn't get so sick of this god damn blog. Shit, whatever, I'll call this 'the song of the day'-whaterver-crap entry. You better be happy with it, bitch.



This is Sneaker Pimps with Sick by the way. I have no idea of why I'm writing in english.


Jeg regner med at alle har sett denne filmen. Det bare rett og slett falt dere ikke inn at jeg kanskje ville se den også. Føkk Fram Kino sier jeg bare. Om du ikke har sett den må du se den! Det er basically en musikal med kun Beatles-låter, og bare det er jo grunn nok til å se den. Men her snakker vi i tillegg om dritbra mannebein! Du kommer til å få en sykelig seksuell hunger etter menn med britisk aksent. Det fikk i allefall jeg. Nam nam! (Vær så snill å ikke ta meg alt for seriøst, det kommer du ingen vei med)

OH AND BY THE WAY! Jeg flytter om seks dager! HA, ta den, Bodø!!

Ingen kommentarer: