lørdag 15. august 2009

Den siste dagen ever..

i arbeid på GameStop. Dette innlegget skulle kommet for ca. en halv evighet siden, men jeg gadd ikke på dagen. Anyroad. Jeg hadde bestemt meg for å dokumentere dagen i bilder og tenkte at det ville bli et superkult blogginnlegg. Eneste downern med den ideen er jo at det ikke er en dritt å ta bilde av på jobbe min. Høhø, enjoy.


Den jeg kommer til å savne aller mest; Herr Krakk. God som gull. "I NEED CRACK! GIMME!" Good times with crack.


Vi holder hygiene hellig. Eh. Svineinfluensa.


Pervers vannflaske: Et must.


Noen kvinner har sko, noen har vesker. Min greie er lommebøker. Seriøst.


Read it and weap, bitches.


Defekte spill. Hadde de ligget i en stabel hadde de sikkert vært høyere enn meg.


Det rare er at jeg bruker all den driten der i løpet av en arbeidsdag.


Det måtte jo dokumenteres at jeg nå bare har TRE nøkler på nøkkelknippet mitt. Godt med lite ansvar.


Effin' priceless!!


En sånn dings/pigg med kvitteringer på. Den kuleste dingsen eveeer!


Ingen tar Ingeborg seriøst. Høhø.


Et eksempel på BRA KOMBO på bakrommet: Et par sokker i str. 43, en banan og en pakke wasa. Ja, de fleste kollegaene mine er menn(gutter).


Stæsjet mitt.


Jeg har jo selvsagt skaffet meg sommerens it-veske!

Godt med litt uviktig dritt til tider, syns du ikke? I dag regner det. Hade

Ingen kommentarer: