tirsdag 19. mai 2009

Et bilde eller to sier mer enn tredve ord

Nå er det faen meg sommer folkens! Hele denne uken kommer Bodø til å bade i sol(så langt som det er mulig her i nord, i det minste)

Jeg kan jo ta en liten rekap over hva jeg har tatt meg til i de siste par ukene.
1. mai så ca slik ut:


Barteruss 09 for the win! Du skulle sett alle de slibrige blikkene jeg fikk etter at overleppa mi ble beriket med snurrbart.


Den 9. mai ble søsteren min konfirmert.

Og i den anledning viste jeg stolt fram min bu(rka)nad.


16. mai
Rybak rundjuler hele Europa og jeg er full i Breivika. Livet er herlig!


17. mai

Vil gjerne benytte anledningen til å skrive en liten nekrolog om vår kjære Barbara(i midten) som ble revet(bokstavelig talt) brått bort fra oss like før borgertoget. Nesten like trist som det faktum at jeg ikke fikk spist mer enn én is på hele nasjonaldagen. TRASIG.

Ellers:
Noe enhver med pervers humor burde vite


Jeg er forresten Lady Gaga. SLØYFA E LAGA AV HÅR, SKJØNNERU!?


sånn hund vil jeg ha, sånn hund vil jeg ha, sånn hund vil jeg ha, sånn hund vil jeg ha osv.

GO KVEILL!

1 kommentar:

Kjersti sa...

haha, the show stopper! ;D savna fleire fyllebilda!