fredag 29. mai 2009

Sommerforsett

Jeg tror det er like viktig å love seg selv ting over hele året, og i år har jeg en del sommerforsett til meg selv. Jeg vet det er blitt litt mye sommerpjatt i det siste, do you blame me?

Jeg skal se alle bandene jeg har planlagt på Arvikafestivalen.. Og muligens ikke bruke så mye spenn på drekka og annet fjas.

Disse skal jeg affal se!

Jeg skal kjøpe meg og bruke bikini. Jeg trenger ikke være skrapa for å være fornøyd med kroppen min. HØRER DU DET, POSH? Haha

Jeg skal ikke jobbe mer enn jeg har lyst til. Denne sommeren kan bli den siste "skolesommerferien" på lenge, og jeg skal nyte den. Uansett hvor lavt budsjett jeg måtte ha.

Sist men ikke minst: Jeg skal feire at jeg er ferdig med videregående, uansett hvor misfornøyd jeg måtte være med vitnemålet. Jeg er bestått og ferdig, tross alt!


Bilde fra i fjor sommer! Jeg hadde oransj hår omg
&&
FASHION AGAINST AIDS!
I år er det jo faktisk kule artister som har b
idratt! Holy mothership!
Yelle


Moby

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg skal kjøpe den nederse tesjorten den var drit tøff:-D
Også er det ikke så dyr heler og vært pengene:D